Iebūvētie jaunākās paaudzes dīzeļdzinēji palīdzēs pārliecinoši sasniegt ceļojuma galamērķi. Izvēloties no dažādas jaudas dzinējiem un divu veidu ātrumkārbām, jūs noteikti izvēlēsities savām vajadzībām atbilstošāko automašīnu.
E-Scudo ir elektriski vadāma, un piedāvā lieliskas ekspluatācijas īpašības. Elektromodeļa kravas nodalījuma tilpums un kravnesība nemainījās un palika tāda pati kā dīzeļa modelim. Izmēģiniet to paši.
Jaunais Scudo ir pieejams divās versijās: ar dīzeļdegvielas dzinēju un jauna versija ar pilnīgi elektrisku motoru bez kompromisiem.
Neskatoties uz eksterjera kompaktumu ar vien 190 cm augstumu, pieejamā ietilpība ir apbrīnojami liela – kravnesība līdz 6,6 m3 un celtspēja līdz 1400 kg.
Ērtā autovadīšanas pozīcija un kompaktums ļauj baudīt darba dienu bez stresa.
Jaunais „Scudo“ piedāvās visplašāko dzinēju izvēli. No dīzeļu iekšdedzes dzinējiem, kuriem ir jauna automātiskā 8 pakāpju ātrumkārba (tikai 2.0 litru versijā), līdz versijām ar elektrisko ātrumkārbu, savukārt bateriju tilpumu būs iespējams izvēlēties no 50 kWh vai 75 kWh.
Tiks piedāvāti dažādi virsbūves garumu un apdares variantu modeļi, savukārt elektriskās piedziņas „Scudo“ tiks izcelts jaunā ekspluatācijas īpašību līmenī, kur kravnesība sasniedz līdz 1.2 tonnām.
Scudo klāstā ir iekļautas dažādas versijas, garumi un kravas risinājumi, lai atbilstu jūsu īpašajām vajadzībām. Izvēlieties savam uzņēmumam piemēroto Scudo.
Jūs pārsteigs jauna vadīšanas pieredze – brīvāka kustība intensīvas satiksmes rajonos un pilsētu centros.
Izvēloties akumulatoru, kas vislabāk atbilst jūsu biznesa vajadzībām, jūs saīsināsiet uzlādes laiku (piemēram, uzlāde līdz 100 kWh līdzstrāvā (DC) aizņems tikai 30 minūtes *).
Jaunā E-Scudo kravnesība ir līdz 1,2 tonnām, kas nodrošina tādu pašu kravnesību kā modelis ar iekšdedzes dzinēju.
* saskaņā ar WLTP testa procedūru ar 75 kWh akumulatoru.
Jaunais Fiat Professional Scudo var paļauties uz tehnoloģiju ekosistēmu, kas brauciena laikā gādā pēc iespējas lielāku autovadītāja drošību.
Daudzpusīgais, dāsnais un veiklais jaunais Scudo ir kravas automobilis, kas sniedz visu nepieciešamo jebkuram biznesa braucienam. Turklāt dažādas sēdekļu un stūres konfigurācijas, kā arī automobilim līdzīgā vadīšanas pozīcija sniedz maksimālu komfortu pat tālos braucienos.
Vai jūs gaidījāt, ka tas būs tik plašs? Jaunais Scudo piedāvā telpas un kabīnes pārveidošanas risinājumus, kas izstrādāti, lai radītu vislabākos apstākļus darbam pat vissarežģītākajās situācijās.
Jaunais Scudo var lepoties ar vismodernāko, lielgabarīta kravu iekraušanas sistēmu, kas vēl vairāk akcentē šī modeļa daudzpusību.
Pateicoties salokāmajai lūkai zem pasažiera sēdekļa, kravas zonu ir iespējams pagarināt līdz 3,32 m versijai Compact, 3,67 m standarta versijai un maksimāli 4,02 m versijai Maxi. Turklāt, priekšējais sēdeklis, kas pārveidots dažos vienkāršos soļos, var kļūt par galdiņu datoram vai otrām brokastīm.
Scudo ir sinonīms darba ērtībām un daudzpusībai. Scudo piedāvāto risinājumu lokā varat izvēlēties savai komandai piemērotākos priekšējos pasažieru sēdekļus.
Iegūstiet apbrīnojamu komfortu jo īpaši zemākās temperatūrās. Priekšējos sēdekļus var apsildīt, lai ļautu pārvarēt vēl tālākus braucienus ziemā, baudot labākos apstākļus.
Stūrei iespējams noregulēt augstumu un dziļumu, savukārt sēdekļiem iespējams noregulēt dažādas augstuma un leņķa pozīcijas. Tādēļ varat viegli izvēlēties piemērotāko autovadīšanas pozīciju, un, veicot vien dažas vienkāršas darbības, varat to nomainīt, kad autovadīšanu pārņem cits autovadītājs.
Scudo Multijet₃ – Jaunā Scudo versija ar iekšdedzes dzinēju piedāvā četrus modernus dzinējus, kas izceļas to efektivitātes un veiktspējas dēļ.
Tilpums: 1560 cm3;
Cilindru skaits, izkārtojums: 4, iebūvēta;
Degvielas sistēma: elektroniska kontrolēta tiešās iesmidzināšanas degvielas maģistrāle Multijet3 ar maināmas ģeometrijas turbokompresoru un iekšējo dzesētāju;
Jauda un griezes moments: 102 ZS (75 kW) pie 3750 apgr./min., 270 Nm pie 1750 apgr./min.;
Izmešu līmenis: Euro 6D-Final;
Dzinēja sajūgs un reduktori: viendiska berzes sajūgs ar hidraulisku atbrīvošanas ierīci;
Manuāla pārnesumkārba 6+R.
Tilpums: 1560 cm3;
Cilindru skaits, izkārtojums: 4, iebūvēta;
Degvielas sistēma: elektroniska kontrolēta tiešās iesmidzināšanas degvielas maģistrāle Multijet3 ar maināmas ģeometrijas turbokompresoru un iekšējo dzesētāju;
Jauda un griezes moments: 120 ZS (88 kW) pie 3750 apgr./min. 300 Nm pie 1750 apgr./min.;
Izmešu līmenis: Euro 6D-Final;
Dzinēja sajūgs un reduktori: viendiska berzes sajūgs ar hidraulisku atbrīvošanas ierīci;
Manuāla pārnesumkārba 6+R.
Tilpums: 1997 cm3;
Cilindru skaits, izkārtojums: 4, iebūvēta;
Degvielas sistēma: elektroniska kontrolēta tiešās iesmidzināšanas degvielas maģistrāle Multijet3 ar maināmas ģeometrijas turbokompresoru un iekšējo dzesētāju;
Jauda un griezes moments: 145 ZS (106 kW) pie 3750 apgr./min. 340 Nm pie 1750 apgr./min.;
Izmešu līmenis: Euro 6D-Final;
Dzinēja sajūgs un reduktori: viendiska berzes sajūgs ar hidraulisku atbrīvošanas ierīci;
Manuāla pārnesumkārba 6+R.
Tilpums: 1997 cm3;
Cilindru skaits, izkārtojums: 4, iebūvēta;
Degvielas sistēma: elektroniska kontrolēta tiešās iesmidzināšanas degvielas maģistrāle Multijet3 ar maināmas ģeometrijas turbokompresoru un iekšējo dzesētāju;
Jauda un griezes moments: 145 ZS (106 kW) pie 3750 apgr./min. 370 Nm pie 1750 apgr./min.;
Izmešu līmenis: Euro 6D-Final;
Dzinēja sajūgs un reduktori: griezes momenta pārveidotājs ar elektronisku elektrohidraulisku kontroles sistēmu;
Automātiska pārnesumkārba 8+R.
Tilpums: 1997 cm3;
Cilindru skaits, izkārtojums: 4, iebūvēta;
Degvielas sistēma: elektroniska kontrolēta tiešās iesmidzināšanas degvielas maģistrāle Multijet3 ar maināmas ģeometrijas turbokompresoru un iekšējo dzesētāju;
Jauda un griezes moments: 177 ZS (130 kW) pie 3750 apgr./min. 400 Nm pie 1750 apgr./min.;
Izmešu līmenis: Euro 6D-Final;Dzinēja sajūgs un reduktori: griezes momenta pārveidotājs ar elektronisku elektrohidraulisku kontroles sistēmu;
Automātiska pārnesumkārba 8+R.
Jaunais E-Scudo var paļauties uz labāko motoru klāstu D-LCV tirgū: maksimālais nobraucamais attālums līdz 330 km*, maksimālais ātrums 130 km/h, samazināts uzlādes laiks un nekādu CO2 izmešu.
* saskaņā ar WLTP testa procedūru ar 75 kWh akumulatoru.
Standarta akumulators ļauj sasniegt maksimāli 130 km/h ātrumu un tūlītēji ir pieejams 260 Nm griezes moments. 50 kWh akumulators garantē nobraucamo attālumu līdz 230 km*.
* Vērtības attiecas uz WLTP jaukto ciklu.
Jaunais Fiat Professional Scudo var paļauties uz akumulatora uzlādes risinājumu ekosistēmu, kura komplektācijā iekļauts standarta risinājums ar kabeli, vai pēc pieprasījuma sienas uzlādes kārbu ātrai uzlādei.
Jaunais Fiat Professional Scudo var paļauties uz akumulatora uzlādes risinājumu ekosistēmu, kura komplektācijā iekļauts standarta risinājums ar kabeli, vai pēc pieprasījuma sienas uzlādes kārbu ātrai uzlādei.
Jaunais Fiat Professional Scudo var paļauties uz akumulatora uzlādes risinājumu ekosistēmu, kura komplektācijā iekļauts standarta risinājums ar kabeli, vai pēc pieprasījuma sienas uzlādes kārbu ātrai uzlādei.
Jaunais Fiat Professional Scudo var paļauties uz akumulatora uzlādes risinājumu ekosistēmu, kura komplektācijā iekļauts standarta risinājums ar kabeli, vai pēc pieprasījuma sienas uzlādes kārbu ātrai uzlādei.
Uzraugiet svarīgo autovadīšanas informāciju jebkurā laikā, nenovēršot skatu no ceļa. Jaunais Scudo ir aprīkots ar jauno priekšējo caurredzamu ekrānu, kas ļauj sekot noderīgai informācijai, piemēram, ātrumam, atlikušajam nobraucamajam attālumam vai ceļa zīmēm.
Modernais radio ir aprīkots ar 7 collu krāsu skārienekrānu un iebūvētu navigācijas sistēmu, kas norāda degvielas uzpildes stacijas, stāvvietas, informāciju par vietējiem laikapstākļiem, kā arī ļauj ērti atrast interesējošās vietas. Informācijas un izlaides sistēma ir aprīkota ar Apple CarPlay* un Android Auto™*, DAB regulētāju un vadības ierīcēm uz stūres.
CarPlay* ir ātrākais un drošākais veids, kā izmantot iPhone, kamēr veicat darbu ar transportlīdzekli. Straumējiet visu tieši no sava iPhone transportlīdzekļa displejā. Varat iegūt ceļa norādes, zvanīt, sūtīt un saņemt ziņojumus un klausīties mūziku, nenovēršot uzmanību no ceļa. CarPlay* ir aprīkots arī ar Siri balss vadību, un tas darbojas ar jūsu transportlīdzekļa vadības elementiem: slēdžiem, pogām, skārienpaliktni vai skārienekrānu. Visas CarPlay* atbalstītās lietotnes ir izstrādātas vieglai un ērtai lietošanai, lai nebūtu jānovērš skats no ceļa.
Izmantojot Android Auto™, visas jūsu lietotnes tiek attēlotas radio ekrāna interfeisā, kas jums ļauj piekļūt visam saturam un droši un viegli izmantot Google Maps un Google Play Music. Varat tam ātri piekļūt, izmantojot balss komandas, pogas uz stūres vai skārienekrānu. Pateicoties šīm funkcijām, autovadītājs var vienmēr saglabāt uzmanību uz ceļu. Google Play un Android Auto* ir uzņēmuma Google LLC reģistrētas preču zīmes.
Jaunais Fiat Professional Scudo ir aprīkots ar novatorisku digitālo mērinstrumentu paneli ar 4 collu LCD displeju, kurā tiek attēlota svarīgākā informācija par autovadīšanu.
Ekrānā autovadītājam tiek attēlota tāda būtiskā informācija, kā ātrums un degvielas patēriņš, kā arī aktīvās drošības sistēmas un ātruma ierobežojumi. Elektriskās versijas digitālajā mērinstrumentu panelī tiek attēlota arī informācija par elektromotoru un akumulatoru, piemēram, uzlādes līmenis un paredzētais patēriņš.
Šī drošības ierīce atpazīst ceļa zīmes un attēlo tās digitālā mērinstrumentu paneļa displejā, un to ieteicams izmantot kruīza kontrolē, lai informētu autovadītāju par satiksmes ierobežojumiem.
Jaunais Scudo var atpazīt ceļa malas, pat braucot ar lielāku ātrumu, un brīdina autovadītāju ar dzirdamiem un redzamiem brīdinājumiem, kad transportlīdzeklis šķērso braukšanas joslas robežas.
Šī ierīce tiek aktivizēta, kad veicat sarežģītākus manevrus vai kad atrodaties tuvu šķēršļiem transportlīdzekļa aklajās zonās. Kad sensors konstatē potenciāli bīstamu situāciju, piemēram, kad aizmugurē braucošais transportlīdzeklis veic apdzīšanu, sistēma brīdina autovadītāju ar brīdinājuma indikatoriem, kas novietoti sānu spoguļos.
Neatņemama autovadīšanas palīgsistēma, kas uz ceļa ļauj konstatēt cilvēkus un transportlīdzekļus. Pateicoties priekšējam radaram, jaunais Scudo spēj atpazīt jebkādus ceļā esošus šķēršļus un brīdināt vadītāju ar dzirdamu vai redzamu brīdinājumu.
Pateicoties aktīvās ārkārtas bremzēšanas kontroles sistēmai, jaunais Scudo automātiski aktivizē ārkārtas bremzes, ļaujot jums izvairīties no sadursmes vai samazināt triecienu.
Jaunā atpakaļskata kamera 7 collu radio ekrānā sniedz labāku izšķirtspēju un attēlo dinamisku režģi, kas kustās atbilstoši stūres griešanai, palīdzot autovadītājam efektīvi veikt manevrus autostāvvietā.
* “Apple CarPlay” nodrošina “Apple Inc”. Šis pakalpojums var nebūt pieejams Jūsu vidē. “Android Car” pakalpojumu nodrošina “Google Inc”. Šis pakalpojums var nebūt pieejams Jūsu vidē. No ražotāja “Fiat Professional”, importētāja “Autobrava” un izplatītāja neatkarīgu iemeslu dēļ pakalpojumi “Apple CarPlay” un “Android Car” var nebūt pieejami Jūsu valstī vai uz tiem var attiekties ierobežojumi. Ražotājs “Fiat Professional”, importētājs un izplatītājs neuzņemas nekādu atbildību par pakalpojumu “Apple CarPlay” un/vai “Android Car” nepieejamību vai ierobežotu darbību Jūsu automašīnā.